В середині 90-х француз Філіп Мішель зареєстрував назву "ATEMI" як торгову марку для виробництва ракеток і м'ячів для настільного тенісу. Ім'я нової торгової марки повністю відображало його філософію в бізнесі: "наносити точні удари в слабке місце". Слабким місцем спортивних товарів було співвідношення "ціна-якість". Тенісні ракетки "ATEMI" були високотехнологічні і недорогі. Це дозволило їм швидко завоювати європейський ринок.
У 1996 році марка "ATEMI" з'явилася в Росії і, завдяки своїй "точкової" стратегії, зайняла лідируючі позиції. Але серія криз 1998 року, в тому числі, азіатський і російський, змусили підприємця перерозподілити свої активи. Торгова марка "ATEMI" була придбана російськими бізнесменами.